Za proizvode koje poručiš u online prodavnici Ekspedicije obezbjeđujemo sledeće:
- Isporuku na adresu – ako ne isti, onda dan nakon potvrđene narudžbe istu šaljemo na adresu koju kupac potvrdi. Troškove dostave snosi kupac, a cijenu dostave određuje kurirska služba. Napomena da cijena dostave varira u zavisnosti od gabarita artikala u narudžbi.
- Prodavnica Ekspedicija sarađuje sa više različitih službi za dostavu, a udaljenost i adresa naručitelja uslovljava usluge koje službe ćemo koristiti.
VIŠE O ISPORUCI NA ADRESU
Rok isporuke
Nakon evidentiranja porudžbine, tvoja porudžbina ulazi u proces obrade u kome se utvrđuje da li je traženi proizvod dostupan. Nakon obrade porudžbine, na tvoju e-mail adresu stići će obaveštenje o statusu porudžbine. Moguće je da će te kontaktirati prodajni savjetnik na kontakt koji si ostavio/la u porudžbenici radi utvrđivanja boje (ukoliko proizvod ima varijaciju u boji) ili drugih informacija vezano za porudžbinu.
Period obrade porudžbine je najčešće 1 radni dan. Porudžbine kreirane petkom posle 12h i vikendom će kurirska služba preuzimati prvi radni dan u sledećoj nedelji (ponedeljak).
Preuzimanje pošiljke
- Ekspedicija najčeščće sarađuje sa kurirskom službom EuroExpress.
- EuroExpress nudi mogućnost preuzimanja paketa na paketomatima tako što ti pošalje poruku sa ponudom da preusmjeriš svoj paket na paketomat (pročitaj više) kupcima koji su platili paket online platnom karticom ili uplatom na račun. Ukoliko paket ima otkupninu (usluga plaćanja pouzećem) opcija preuzimanja na paketomatu ne postoji.
- Kurirska služba pošiljke donosi na adresu za isporuku radnim danima u periodu od 8-15h.
- Molimo te da u tom periodu obezbediš da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledaš paket da slučajno ne postoje neko vidno oštećenje. Ukoliko primetiš da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjaš da je proizvod možda oštećen, odbij prijem pošiljke i odmah nas obavjesti, pozivom na broj – 066 804 885 (od 08-16h) i 066 131 179 (od 10-22h).
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmi pošiljku i potpiši kuriru adresnicu. Uobičajena praksa je da ukoliko te kurir ne pronađe na adresi, pozove na telefon koji si ostavio prilikom kreiranja porudžbine i ako se niko ne javi na telefon, ostavi papir na kom piše u kojoj pošti možeš preuzeti paket i u kom vremenskom periodu. Ukoliko ne pokupiš paket iz pošte u napisanom roku, pošiljka nam se vraća.
Ukoliko se desi da je proizvod oštećen kada otvoriš pakovanje, molim te da nas obavestiš pozivom na broj kako bi ti zamjenili isti.
Prati svoju pošiljku
Cijena isporuke
- Troškove dostave u potpunost snosi kupac, a cijena varira od veličine i težine naručenih proizvoda!
- Cijena troškova dostave će biti definisana i iskomunicirana sa kupcem prije slanja narudžbe i kupac može da otkaže narudžbu ako je cijena dostave iz bilo kojeg razloga neprihvatljiva za kupca.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasan/a si sa uslovima isporuke.